loading...
** نبيني ضرر ميكنياااااا **
blueyes بازدید : 326 چهارشنبه 18 مرداد 1391 نظرات (0)

 

مرورگر گوگل

Google Chrome 21.0.1180.75 Final گوگل کروم یک نرم افزار مرورگر اینترنت متن‌باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد. در ابتدا نسخه آزمایشی آن برای کاربران نرم افزار سیستم عامل ویندوز در یک صد کشور جهان عرضه شد ولی نسخه های منطبق با نرم افزار عامل لینوکس و رایانه اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع شد.این مرورگر بر پایه هسته مرورگر اپن‌سورس WebKit نوشته شده است. از امکانات و قابلیت های آن می توان به Tabbed browsing، امکاناتی مشابه Privacy در ویندوز اکسپلورر و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود. این مرورگر فوق العاده سریع شرکت گوگل همانند سایت گوگل از ظاهر بسیار ساده ای تشکیل شده است. از مزیت های گوگل کروم می توان به وجود بخشی با نام Task manager یا مدیریت پردازش ها در این مرورگر اینترنت اشاره کرد که قالبت مدیریت تب های باز شده و پلاگین های بارگزاری شده را به کاربر میدهد. این نرم افزار بر روی ویندوز xp, vista و ویندوز 2003 قابل نصب است و تغییر جدید آن نسبت به نسخه قبلی رفع خطای هنگ کردن آن در هنگام بازشدن نرم افزار است. 

 

قابلیت های كلیدی نرم افزار Google Chrome :

  • سرعت بالا در بارگزاری صفحات
  • دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در یك صفحه)
  • امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
  • جلوگبری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان
  • جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد (PopUp Blocker)
  • محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
  • دارای پوسته های مختلف
blueyes بازدید : 449 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

 

Mozilla Firefox 14.0.1 Final محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یك پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امكانات فراوان از قبیل تغییر در شكل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها كار با فونت های مختلف و درشت و ریز كردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

مرورگر قدرتمند Mozilla Firefox

 

blueyes بازدید : 336 یکشنبه 25 تیر 1391 نظرات (0)

طراحی سایت! یک قول بزرگ برای کاربران دنیای وب است که به نحوی وارد مسائل مدیریتی دنیای وب شده اند. یا شاید کسانی که میخواهند وارد این دنیای بزرگترها شوند. اگر میخواهید شروع کار طراحی وب و طراحی سایت را به نرم افزارهایی آغاز کنید که بتوانید ضمن کسب تجربه ، سایت هایی را نیز راه اندازی کنید ، نرم افزارهایی هستند که بدون نیاز به علم و دانش فنی بالا در زمینه طراحی وب ، این امکان را برایتان فراهم می آورند. این نرم افزارها با ابزارهای آماده کاربر را در مسیر طراحی یک وبسایت استاتیک قرار میدهند.

WebsitePainter نرم افزاری است که به صورت بصری و بدون نیاز به دانش فنی در زمینه Html و برنامه نویسی تحت وب ، کاربران را قادر به طراحی وبسایت می نماید. با چند کلیک میتوانید صفحات وب را با عناصر مختلف مانند دکمه های وب۲ ، عناصر دورگرد ، جلوه های شناور و زنده و متن و عکس بسازید. این نرم افزار دارای نمونه های آماده بسیاری است که تحت استانداردهای HTML , PHP , ASP کاربر را قادر میسازد به طراحی صفحات وب مختلفی دست بزند. کافی است با به کاربر بردن اشیاء مورد نظر خود به صورت کاملا بصری و بدون نیاز به حتی یک خط کدنویسی و فقط با استفاده از کلیک های موس ، صفحات وب را بسازید. نیازی به نوشتن دستورات css و ایجاد جلوه ها با کدها نیست ، تمام کارها با دستورات موس و کیبرد انجام می شود و شما فقط بایستی دستور دهید! تنظیمات پیچیده نیست. در طراحی نرم افزار WebsitePainter  سعی شده است که تمامی نیازهای پیش بینی شده کاربر گنجانده شود تا طرح نهایی براساس خواسته های وی اماده شود. 

همچنین با استفاده از WebsitePainter میتوانید اسلایدشوهای زیبا با افکت های زنده بسازید. ساخت اسلایدشو از داده های پویا و همچنین گنجاندن دکمه های برای کنترل اسلایدشو توسط کاربر و تمام اینها بدون کدنویسی و دانش فنی و به زبان HTML انجام خواهد شد.

 

websitepainter طراحی صفحات وب بدون دانش فنی با نرم افزار WebsitePainter Pro 2.1.0

blueyes بازدید : 415 سه شنبه 20 تیر 1391 نظرات (0)

Google Chrome 20.0.1132.57 Final گوگل کروم یک نرم افزار مرورگر اینترنت متن‌باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد. در ابتدا نسخه آزمایشی آن برای کاربران نرم افزار سیستم عامل ویندوز در یک صد کشور جهان عرضه شد ولی نسخه های منطبق با نرم افزار عامل لینوکس و رایانه اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع شد.این مرورگر بر پایه هسته مرورگر اپن‌سورس WebKit نوشته شده است. از امکانات و قابلیت های آن می توان به Tabbed browsing، امکاناتی مشابه Privacy در ویندوز اکسپلورر و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود. این مرورگر فوق العاده سریع شرکت گوگل همانند سایت گوگل از ظاهر بسیار ساده ای تشکیل شده است. از مزیت های گوگل کروم می توان به وجود بخشی با نام Task manager یا مدیریت پردازش ها در این مرورگر اینترنت اشاره کرد که قالبت مدیریت تب های باز شده و پلاگین های بارگزاری شده را به کاربر میدهد. این نرم افزار بر روی ویندوز xp, vista و ویندوز 2003 قابل نصب است و تغییر جدید آن نسبت به نسخه قبلی رفع خطای هنگ کردن آن در هنگام بازشدن نرم افزار است. 

 

مرورگر گوگل

قابلیت های كلیدی نرم افزار Google Chrome :

  • سرعت بالا در بارگزاری صفحات
  • دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در یك صفحه)
  • امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
  • جلوگبری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان
  • جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد (PopUp Blocker)
  • محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
  • زیبایی در طراحی
  • دارای پوسته های مختلف
  • پشتیبانی از تمام نسخه های ویندوز از جمله ویندوز ویستا و سون
blueyes بازدید : 529 دوشنبه 12 تیر 1391 نظرات (0)

µTorrent 3.2 build 27547 نرم افزار قدرتمند و بسیار کم حجم مدیریت دانلود µTorrent که از کلاینتهای معروف بیت تورنت می باشد ابزاری ساده  و در عین حال دارای قابلیتهای فراوان می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد  تا فایلهای به اشتراک گذاشته شده ای که از استاندارد تورنت استفاده می کنند را بدون دردسر دریافت نمایید. µTorrent کلاینتی موثر و کارآمد و با قابلیتهای کارآمد برای بیت تورنت و مناسب پلتفرم ویندوز می باشد که ردپای بسیار کمی از خود برجای می گذارد . µTorrent  بگونه های طراحی شده است که تا حد ممکن از سی پی یو ، فضا و حافظه به میزان کمترین میزان استفاده را می نماید و همچنین تمامی عملکردهایی را که ازاین دسته کلاینتهای پیشرفته انتظار می رود را ارائه می دهد. با استفاده از BitTorrent می توانید سرعت دانلود خود را افزایش داده و با به اشتراک گذاری فایل و پهنای باند شرکت کنید.
اکثر قابلیتهای ارائه شده درسایر کلاینت های BitTorrent ، در نرم افزار µTorrent به طور کامل و بگونه ای موثر ارائه شده اند، قابلیتهای چون اولویت بندی پهنای باند، زمان بندی دانلود ، دانلود خودکاربا استفاده از RSS و قابلیت Mainline DHT (سازگار با  BitComet)  که با ترکیب آنها میتوانید بهترین تجربه دانلود در زمینه فایلهای تورنت را بدست آورید..

utorren

blueyes بازدید : 10133 شنبه 03 تیر 1391 نظرات (1)


نرم افزار پروکسی فایر یکی از نرم افزار های در زمینه برقراری ارتباط با سرور می باشد .  این نرم افزار برای افرادی که میخواهند آی پی خود را تغییر دهند بسیار کمک می کند .

لينك آموزش در ادامه مطلب

blueyes بازدید : 605 یکشنبه 21 خرداد 1391 نظرات (0)

Adobe Flash Player یک کلاینت با کارایی بالا، سبک و رسا می باشد که تجربه های کاربری قدرتمند و پایداری را در سیستم عامل های اصلی، مرورگرها، گوشی های تلفن، و دستگاهها به ارمغان می آورد. حتما تا بحال برای شما پیش آمده است که برای مشاهده محتوای آنلاین و جاری پس از باز نمودن صفحه موردنظر مرورگر از شما درخواست نصب آخرین نسخه فلش پلیر برای مشاهده محتوای مذکور را نماید، برای رفع چنین مشکلی بایستی نرم افزار آدوب فلش پلیر برروی سیستم عامل شما نصب شده باشد . این نرم افزار، کلاینتی غنی و عمومی برای ارائه تجربه فایلهای آدوب فلش در رایانه های دسکتاپ و دیگر دستگاه ها می باشد، که به شما اجازه می دهد تا بهترین کیفیت انیمشن و سرگرمی های تحت وب را تجربه نمایید. آخرین ورژن فلش پلیر را در ادامه از دانلودها دریافت نمایید.

 

Adobe Flash Player مشاهده فایل های فلش توسط Adobe Flash Player 11.3.300.257 Final

blueyes بازدید : 584 چهارشنبه 17 خرداد 1391 نظرات (0)

Internet Download Manager 6.11 Build 8 Final Retail يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلو منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد.

 اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان،  قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلود ها و ... اشاره کرد.

Internet Download Manager

blueyes بازدید : 406 سه شنبه 16 خرداد 1391 نظرات (0)

Waterfox 13.0 مرورگری است که بر مبنای مرورگر فایرفاکس و مخصوص سیستم عامل های 64 بیتی طراحی شده است. Waterfox علاوه بر امنیت بالا، تمام قابلیت های فایرفاکس ویندوزهای 32 بیتی را در خود جای دارد و از سرعت بالاتری نیز برخوردار است که می تواند صفحات را نیز با سرعت بسیاار بالاتر برای شما بارگذاری کند. همچنین شما  قادر خواهید بود تا تمامی افزونه های مخصوص فایرفاکس را نیز بر روی واترفاکس نصب کند.

Waterfox

blueyes بازدید : 388 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (0)

Yahoo! Messenger 11.5.0.228 Final کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Yahoo! Messenger 11.5.0.228 Final :

  • امکان نمایش به روزرسانی های Addlist ها
  • کیفیت بالا در نمایش و ارتباط ویدئویی
  • وجود تغییرات در واسط کاربری نرم افزار در نسخه ۱۰
  • اشتراک گداری ویدیو در داخل پنجره چت از سایتهای محبوب به اشتراک گذاری ویدیو
  • نحوه جدید قرار گرفتن Statue ها و امکان استفاده از شکلک ها در قسمت Status
  • اسکن خودکار فایلهای انتقالی با آنتی ویروس قدرتمند نورتون
  • قابلیت عکس گرفتن از صفحه نمایش و ارسال مستقیم دوستان به صورت آنی
  • نمایش عکس‌های Flicker را به صورت یک اسلاید شو
  • رایج بودن این پیام رسان در دنیای مجازی اینترنت
  • اضافه شدن شکلک های زیبا و جذاب به نرم افزار
  • ارتباط با گوشی های تلفن همراه با شماره گیر موجود در نرم افزار
  • پلاگین ها جدید نطیر نمایش دمای هوای منطقه انتخابی ، رادیو و …
  • شکلک های زیبا
  • اضافه شدن تب به صفحه ی پی ام ها
  • به اشتراک گذاری تصاویر
  • به اشتراک گذاری ویدئو ها
  • اضافه شدن منوی مربوط به آخرین ارتباطات
  • ارسال فایل از طریق مسنجر
  • ارتباط از طریق چت صوتی
  • ارسال پیام کوتاه به تلفن همراه
  • دسترسی آسان تر به پست الکترونیکی
  • ایجاد کنفرانس و چت هم زمان میان چندین نفر
  • سازگاری با MSN Messenger و Google Talk
  • پوسته های جدید
  • ارسال SMS ‌به تلفن‌های موبایل دوستان
  • ارسال و انتقال فایل تا ۲ گیگا بایت
  • دسترسی آسان تر به Yahoo Profile
  • دیدن وب کم و به اشتراک گذاری وب خود
  • قابلیت ذخیره اطلاعات و چت های انجام شده
  • نمایش زیباتر Statue ها
  • زیباتر شدن گرافیک نرم افزار و Add List ها
  • تماس از طریق مسنجر و تلفن
  • قابلیت جداسازی Add List ها به صورت دلخواه
  • امنیت بالا در ارتباط و ارسال و دریافت فایل ها
  • محیط کاربری بسیار جذاب
  • سرعت بالا در برقراری ارتباط
  • سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
  • و …

تعداد صفحات : 2

درباره ما

نام مدير : 莫尔塔扎
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    لینک دوستان
  • سایت اجاره خودرو ناواران
  • افزايش بازديد
  • چت
  • لایسنس ویندوز
  • غذای سهره
  • عکس زنبور
  • گردشگری تایلند
  • اخبار موسیقی
  • زناشویی
  • Artificial Intelligence Solutions
  • خدمات مجالس
  • گن لاغری مردانه
  • گالری عكس
  • تراوين
  • تور آنتالیا
  • دانلود بازی اندروید
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود آلبوم زدبازی به نام بزرگ
  • مدل مانتو زنانه
  • مدل مانتو 94
  • موزیک پرشیا
  • دانلود آهنگ جدید
  • دستگاه وکیوم سینه
  • افزایش سایز سینه
  • روغن ماساژ بدن
  • سقف کاذب
  • عکس دختر ایرانی
  • مقالات ترجمه شده ISI
  • آپدیت نود 32
  • طراحی ساختمان فولادی به روش lrfd
  • دانلود کتاب
  • دانلود پایان نامه رشته کامپیوتر
  • سر دوش
  • مجله اینترنتی
  • زيورآلات سواروسکی
  • پمپ روغن داغ
  • جامعه مجازی
  • اخبار تکنولوژی
  • آموزش فتوشاپ
  • مدل مانتو 94
  • مبلمان اداری
  • مبل
  • مبل
  • دانلود آهنگ بی کلام
  • العاب
  • بازی
  • بازی
  • آنلاک
  • شبکه اجتماعی
  • فروشگاه اینترنتی
  • فروش اینترنتی ادکلن
  • سایت همسریابی
  • آگهی استخدام
  • نرم افزار حقوق و دستمزد
  • دانلود نرم افزار
  • طراحی هدر
  • چای لاغری دکتر سینا
  • فروشگاه ساز
  • خرید توپ لباسشویی
  • طرح اصلی اپل آیفون 6
  • طرح اصلی آیفون 6
  • خرید گوشی موبایل
  • خرید جم
  • کرم رفع سیاهی دور چشم خاویار والنسی
  • فروش بازی پلی استیشن
  • پرچم تبلیغاتی
  • رستوران کافی شاپ
  • تقویت حافظه
  • خريد کارتون های قديمی
  • خرید کریو
  • مدل کفش زنانه
  • عکس های جدید بازیگران
  • آموزش آپدیت اندروید
  • دانلود آهنگ جدید
  • فروشگاه اینترنتی
  • دوربین مداربسته
  • اخبار ایران
  • دانلود آهنگ جدید
  • آدرس جدید سایت تهران موزیک
  • دانلود آهنگ
  • خرید vpn
  • خرید وی پی ان
  • مکمل های غذایی
  • مکمل های ورزشی
  • اس ام اس
  • بدليجات
  • هوش مصنوعی
  • خرید شارژ ایرانسل
  • مجله اینترنتی
  • خرید ساعت مچی
  • چارتر
  • اجاره بخاری
  • دانلود کلیپ
  • خرید هاست
  • آگهی رایگان
  • قیمت روز گوشی
  • پریست لایت روم
  • پنل اس ام اس
  • خرید سرور مجازی
  • خرید ساکس پرسرعت
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 357
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 738
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 170
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 708
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 2,066
  • بازدید ماه : 7,408
  • بازدید سال : 48,128
  • بازدید کلی : 498,579